All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)

Idag har jag varit väldigt gullig.
Jag har fikat kanelbullar med pappa och samtalat om min framtid och om hur han mår. Jag skrivit snälla kommentarer lite överallt på internet. Jag har gett en kjol till min syster (men det var för att hon har en stor gump och det har inte jag hehehe). Jag har börjat städa så min mamma inte ska behöva sucka när hon går in på mitt rum. Fy vad jag har börjat bli duktig på att göra vad jag sagt.

Jag älskar att det är jättedåligt väder. Då har jag absolut ingen anledning att gå ut.



M.I.A. - Paper Planes folks! Otroligt bra låt. Otroligt bra artist. Girlpower!

:* /Eurika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0