1001 apor.

Ligger ganska nöjd nedbäddad i min säng med två täcke, fyra kuddar och bara ett lakan och fördriver min tid på 1000apor.se. Det är kul! Jag önskar att jag hade så lite respekt för folk att jag kunde vara så ja, respektlös som de är. Det roligaste är när folk tar sjukt illa vid sig när de blir kallade idioter. De flesta är ju mer eller mindre idioter! Problemet är väl att det är sanningen som svider till.

Fast nu fick jag genast lite dåligt samvete och tänkte "jaa, nu kommer kanske folk gå in och läsa detta inlägg och tänka att jag är en jävla tönt som tror att jag är respektlös och lika cool som schulman bara för att hon skrev att folk var idioter".. Men jag kan ju inte låta bli att posta inlägget nu. Då blir det ju som att jag bryr mig för mycket om vad folk tänker och gör jag det kan jag aldrig bli respektlös. Detta är verkligen ett sjukt jobbigt problem. Jag måste gå och ta en clementin!

Men faktum är att jag kan aldrig bli som schulmans för jag är inte så ful. Det är roligare om den som trycker ner folk och säger att alla andra är fula idioter, verkligen själv är en ful idiot. Ironi är humor!

Nä! Jag orkar inte ens lägga in en bild! så respektlös är jag! Och precis allt i det här inlägget indikerar på att jag är jävligt trött. Jag vet inte ens om jag står för det jag skrivit här. Godkväll.

:* /Erika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0