världsomvälvande tankar.

Ibland när jag går på toa och bara kissar lite så brukar jag glömma att spola med flit.

Varför? Jo, för det känns onödigt att en sån förfärlig mängd vatten ska gå åt för den lilla mängd vätska. Det luktar ingenting och kommer inte bli stopp bara för att det är två omgångar kisspapper ovanpå varandra. Dessutom tänker man på att bara ta lite papper då. Så att det inte blir stopp.

Det kallar jag miljötänk!




Postat av: Julia

sluta! det kommer ju lukta! tänk om ingen går där på ett par dagar! usch och fy!

2008-12-08 @ 18:40:22
Postat av: EURiKA

menåh! jag gör ju inte det om det är en toalett som är oanvänd flera dagar i stäck. fattar du väl.

Jag skrev ibland. Läs ibland.

2008-12-08 @ 18:55:44
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0