helgen i korthet.

Vilken konstig helg detta varit. Konstig.

Rent kortfattat åkte jag till lund i fredags och förfestade med goda vänner innan vi åkte taxi till malmö då tågen var inställda. Dyrt, dumt, smidigt. KB var askul då de lyckades otroligt bra med musiken, klackarna satt perfekt och man var omringad av vänner. Mycket fint! Sen natten där är för privat för bloggen!

Lördag. Arg mamma på morgonen, luciakröning, trött, trött, trött, thaimat på fem minuter (har nog aldrig ätit så fort) och sen satt man på tåget mot malmö igen. Dock skulle man vidare till eslöv och familjefest hos anna. Även om det inte blev mycket till familjefest så blev det ändå himla trevligt med en förfärligt full anna och sånt. Dock blev kvällen kort, folk drog, anna somnade och jag och qu satt uppe till ca två och tittade på radiohjälpen. Önskade låt och skänkte pengar. Fina människor.. Jag och Qu.

Kom hem lite över elva idag. Har sedan dess hunnit äta thaimatsrester. I lugn och ro. Resten av dagen ska jag nog sitta och känna mig elendig. Fråga mig inte varför. Jag ska göra det bara. Fan vad det är synd om mig idag.


anna, ca 21.04. Redan ganska illa ute.

Haha så butter. Igen.

mariao, inte fullt så butter!

Vi kom på att det hade varit både kul och effektfullt om man krympte lite varje gång man fick dålig självkänsla. Tvärtom när man blev glad och lite mallig. Konstig tanke. Så dumt tänker man bara ibland. Här illustrerar jag i alla fall dåligt självförtroende.

Maria tog hundra bilder på mig där jag skulle le normalt. Men det gick inte. Ser antingen inte äkta ut (vilket det inte är när man posar) eller så ser jag så här efterbliven ut. Jag skyller på torra läppar.

Ja, annars var det bra. Sömn behöver jag nu. I stora lass.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0