malin är så nöjd med sitt jobb.

Ojoj, ikväll har jag haft en sån äkta tacokväll som man hade ca två gånger i veckan under hela högstadietiden med mina oldies. Jag är fruktansvärt mätt! Men det är ju fint att sitta och ta igen lite! Roligast var när malin berättade att den hon jobbade hos bad henne att tvätta mer på pungen för att sen smeka henne lite på låret.

Hon jobbar på hemtjänsten.

Hon fick inte jobba hos honom mer sen.

Annars har jag varit på second hand idag. Jag kände mig lite dum för där var en massa folk som alla drog i kläderna som människor i U-länderna som man kastar mat till. Maria tyckte jag lät som blondinbella när jag redogjorde om mina tankar. Att det kändes lite taskigt att köpa kläderna som de här fattiga människorna ville ha och hade råd med när man själv har råd med riktiga kläder. Alla var liksom helt galna och nästan, eller inte nästan, de slogs om kläderna. Obehaglig syn.

Dock hittade jag en jättefin tekanna på en annan secondhandbutik där de inte var galna. Så nu ska jag nog ha mig en liten engelsk tebjudning där alla måste sitta rakt i ryggen!


jag och elin illustrerar blondinbella - innan hon tog av tandställning då.

Postat av: elin.

jag suger på att illustrera blondinbella och jag vill lätt vara med på dina tebjudningar och sitta rak i ryggen, ditt mongo <3

2008-12-05 @ 00:20:39
Postat av: EURiKA

jag tycker du ser bedårande ut kära du!

2008-12-05 @ 01:09:54
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0