ibland har jag det så svårt.

Jag har drabbats av en mycket otrevlig bakfylla idag. Jag får ångest över allt som händer fastän det är sånt jag inte bryr mig om annars. Har fortfarande ångest över att jag fick betala hela vägen hem idag. Jag hade bara köpt till skurup igen men hon kom på mig. Jag lyckades dock ljuga mig ur det och sa att jag visst hade tryckt till Tomelilla och kunde inte för allt i världen förstå varför det stod Skurup på biljetten. Så jag fick bara betala resten av vad biljetten kostat. Men detta hade jag förfärlig ångest över. Länge. Fortfarande.

Så blir jag yr i huvudet hela tiden. Nu sitter jag och är yr till exempel. Sådär obehagligt så man känner att man måste sätta sig. Men jag sitter ju redan så hur gör man då?

'

Men FY vad fin jag kände mig igår i alla fall med en outfit som sammanlagt kostat under 100-lappen. och FY vad kul det var. Hysteriskt bra band också. Tänk SMK eller justice med underbara gitarr- och basriff till. Ja det var party.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0