fulast i klassen.

Inatt sov jag över hos min syster. Varför undrar ni då? Hon bor ju i samma hus, din toka!
Vi gör så ibland helt enkelt. När man vill ha lite extra krydda i vardagen. Så bäddar vi ner oss i samma säng och kollar på film, bara pratar eller som i detta fall - kollar i skolkatalog. Det är nog det jag saknar mest med hela skoltiden! Att man fick denna förfärliga skolkatalog som alla blev dömda efter. Jag blev verkligen alltid ful. Jag är inte fotogenisk! Många gånger har jag gråtit när jag fått hem skolfotot och konstaterat att mitt liv blivit förstört - alla, precis alla! ska se den bilden.

Det var i alla fall detta jag och julia bestämde oss för att njuta lite extra av igår så vi låg och, i vanlig ordning, valde ut den fulaste respektive sötaste kille och tjej i varje klass. Som vanligt koncentrerade vi oss lite mer på de fula. Har ni inte växt ifrån det? undrar ni nu. Nej, men vi har nästan mognat ifrån det där att skratta åt de som verkligen är fula och valde ibland efter hur mycket man överplattat håret och ibland efter hur mycket brun-utan-sol man hade använt. Om det var någon som hade kombinerat dessa fulheter så fick denna (oftast tjej) bli den fulaste i klassen. Även om det fanns såna riktiga hit-by-train att välja på. För mycket brun-utan-sol och alldeles för plattat hår är verkligen det fulaste i världen! Hör ni det? Sluta upp med det för det är så jävla fult!

Haha förresten så var julia onekligen den fulaste i sin klass! Hon beskriver sig själv som att hon ser tjock och lugn ut där. Jag skulle beskriva henne som tjock, ful, drogad och lugn. Sånt är kul att se! Undrar om hon gråtit i smyg över det..

Går inte att lägga upp bilder idag. Eller nu. Synd, för jag hade en riktigt kul en. Jag har skrivit ordet ful 10 gånger i detta inlägg. På olika sätt. Inte illa pinkat!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0