to me your just some faggy girl.

Idag har jag hunnit träna i nästan två timmar i hemmagymmet, duschat, bastat och bytat om samt kompensera träningen med att äta ett helt choklad. Helt okej dag so far. Nu har jag redan hunnit byta om till kvällen outfit, för längesen. Det var inte meningen. Jag skulle bara testa lite olika så bara hamnade detta på min kropp och jag tänkte "katsching!" och ville inte ta av det igen.


Ikväll är det som bekant årets största utgångskväll och det ska jag och schpaafamiljen ta till vara med. Efter lite drinkar ska vi dansa hela natten på retro där de har indieklubb! Hela familjen! Jättelängesen vi alla var samlade och jag är så pepp SÅ PEPP! Värmer upp till MGMT och Of Montreal.



Amen gud, hur kunde tiden gå så fort? nu måste jag ju gå! Ha en trevlig juldagsafton!

Postat av: philip

Hur kommer det sig att denna dan blev en stor utedag?! Är det bara jag som inser att man ska ligga och svälla på soffan efter all julmat och kanske, men bara kanske, lyfta på sig för att äta rester från julbordet? Dagens ungdomar... Ser anledningar att fest överallt! :@ Man kan ju inte annat än att bli förbannad! Det är en knivig fråga...

2008-12-29 @ 01:21:35

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0