tidiga mornar.

Hur är det nu? I vilka måner ska man behöva stå ut med det här?
Klockan 7, klockan FEM I SJU imorse kommer pappa in och väcker mig. Han tycker jag är en slashas som ligger och sover till elva. Han säger att det hade varit okej om jag satt och pluggade hela nätterna. Men vad ska jag plugga? Bloggstatistik?

MORNAR SUGER!

Nu är klockan alltså över nio och jag har inte uträttat ett dugg mer än vad jag gjort om jag gick upp nu. Tittat på julkalendern och svampbob fyrkant. Ja, det är ju bra. Jävligt bra. Vilken pissmorgon. Vad pappa inte förstår är att jag ser det som att jag sov bort hela natten för att vara uppe på dagen. Klockan sju.

Jag gillar natt! Man ser inte hur grådaskigt och fult det är ute. Man behöver inte känna att man  borde gå ut hela tiden. Går man ut på natten är det antingen helg eller så är man deprimerad. Jag brukade alltid göra det i alla fall i mina yngre emodagar. Gå ut mitt i natten med min freestyle, lyssna på typ nine inch nails och kanske röka en cigarett. mest för I JUST DON'T CARE ANYMORE!! .. ungefär. Jag gör inte det så ofta längre. Har blivit lite mer negativ till cigaretter och så är det jävligt kallt på natten också. Fast det är klart. Ju kallare desto bättre för emokids. Det ska vara så jävligt som möjligt.


Denna bild är ett montage.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0