tankar om tattoo.

Jag har alltid velat ha en tatuering. Bara en liten en som ska illustrera mig på något sätt. Men jag har aldrig gjort verklighet av detta för jag tänker hela tiden "jag kommer ångra mig" och "hur fan ser det ut när jag är 50, småfet, ful och ännu bittrare?". Så det har aldrig blivit någon tatuering.

Så slog det mig precis. Tänk så blir jag inte småfet och ful? Tänk så blir jag inte ens femtio. Tänk så nedrigt det hade varit om jag dör när jag är typ 26 och det sista jag tänker blir "varför gjorde jag inte en tatueriiing? huöh." (det där sista illustrerar mitt sista andetag). Det hade varit sjukt sorgligt. Det är nästan värre än att ha en tatuering man ångrar när man är 50.

Min slutsats är att jag vill ha en tatuering. Nog en liten spiral som ska sitta lite hardcore på det ömma skinnet vid fotknölen. Ni vet den knölen mellan benet och foten. Kommer inte på ordet. Typ som ett svart hål i rymden. Något skruvat och förvirrat. Lagom djupt.



Typ så. Fast med mycket mindre "spröt" och tjockare i mitten. Typ. Det hade varit fint.

Postat av: marion såklart

ankel är ordet du söker min vän, ankel! DO IT

2008-12-09 @ 13:31:57

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0