tankar om alicia.

Kanske borde jag skriva "städerskan" istället för "vår städerska". Vi äger ju faktiskt inte henne.

Vilken produktiv dag detta varit! Körkort har jag klarat, fixat bloggen, fikat med mormor, lagat mat, diskat, nu ska jag bara julpynta resten av huset för att sen sjunka ner i min najsiga säng (jag har berättat hur NAJS den är) och läsa. Vilken tjej alltså. Som hon kan! tänker ni nu.

Det är onsdag och jag har enligt mig samlat ihop tillräckligt vuxenpoäng för att klara av helgen. fy vad bra.


Idag är det tiger lou jag lyssnar på, för den som undrar.
Min första tanke när jag hörde på det nya albumet - A Partial Print - så undrade jag om inte Rasmus gått och blivit riktigt deprimerad. Sjukt tungt album! Men ju mer jag lyssnat på det, desto mer gillar jag det. Lite museaktigt till och med. Hörde att de fått in en elektrokille i bandet som gör det hela lite mer spännande. Ja, spännande var ordet jag sökte för albumet. Riktigt nervbitande! eller ja.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0