spännande!

NU öppnar vi den tjugoandra luckan i Eurikas alldeles egna julkalender!

Och vad hittar vi idag?

KATTSAND!

E - dan före dan före dopparedan!
J - så kan man ju inte säga. Det var igår i såfall
E - dan före dan.. före dopparedan?
J - dan före dan före..
E - om dan före dan FÖRE dopparedan. så blir det idag
J - nej det är ju dan före dan före dan dopparedan
E - neeej. dan före dan före doppardan.
J - nä.. doppar .. dan.
(tystnad)
J - Dopparedan är ett perverst ord.

Klockan är tio i tio och jag väckte först julia med en duns (alltså ingen jordbävning) sen dansade vi indiandansen på johannes säng. Sen vaknade han. Resten av dagen kommer att gå ut på att fly från hans onda sinne.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0