slow-fast-girl.

Är inte den reklamen om Aladdinchoklad helt rubbad? När de kastar sig efter chokladasken i slowmotion. Jag hatar nog ungefär allt med den reklamen. Utom chokladet såklart. Jag vill inte tala illa om choklad.

När jag såg den så tänkte jag att jag kunde göra det så mycket bättre. Jag tänkte till och med lägga upp en video där jag skulle visa hur man springer slowmotion riktigt coolt. Så jag riggade upp kameran, satte på självutlösare och började springa. Precis när jag börjar springa sådär ascoolt så kommer vår städerska in och tittar konstigt. Då kände jag mig plötsligt väldigt dum men slutade ändå inte springa, som för att visa att det var helt normalt beteende. Så jag fortsätter i slowmotion fast lite mer fastmotion fram till kameran och tar upp den och tittar konstigt på kameran och säger högt "hmm, men varför är den igång?!" och gick iväg. Det var inget proud moment.

Tror inte det blir någon ny tagning heller. Jag hatar mig själv lika mycket som reklamen ändå efter detta misslyckande.


Denna aladdin hatar jag inte. Han har ett svärd + en flygande matta = allt jag söker hos en man.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0