PI KATTEN! som man brukar säga.

Idag vaknade jag av ett lapande ljud vid min sida. Så jag satte mig upp och beskådade pälsen som hoppat upp till mig när jag sov. Och visst var han söööt när han låg där och tvättade ansiktet. Jag kände mig sådär riktigt full av kärlek när jag tittade på honom. Men sen slog det mig att när han tvättar sig i ansiktet och drar tassen sådär över örat, så gör han exakt samma rörelser som en förståndshandikappad, som går förbi vårt hus ibland, ofta gör. Ju mer jag tittade på honom desto mer såg jag det retarderade med min päls och tillslut tyckte jag att han var rätt ful. Så började han dra tassen över ögat så han bara drar ut ögat och ser galen ut. Och öppnar munnen jättemycket när han försöker komma åt bakom örat. Jätteful! Fy vad äcklig päls jag har! Dålig andedräkt har den också.


här ligger jag och Quasimodo.


Han skrämmer mig med sitt utseende.

Känner ni också detsamma när ni ser mig med min päls? Jag kanske inte borde använda den mer då?

Postat av: Daniel

asg

2008-12-05 @ 23:40:42

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0