onsdagspimpel

Nu har jag precis kommit hem. Jag har fått tre stora dreads i håret. Jag vet inte riktigt om jag tycker att det är fint men en sak är säker. Jag hatar det. Det kan faktiskt vara fint fastän man hatar det. Fin lida pin ni vet..

Gårkvällen spenderade jag tillsammans med två väninnor på en bondgård. Vi hade mysmiddag med bönsallad, vindruvor, tortillachips och salsadip. Och vin såklart. Tanken var att vi skulle sitta och pimpla vin och knäcka sjukt mycket bra idéer inför det här Tomelillaprojektet vi ska dra igång. Kan berätta mer om det sen om intresse finns. Dock blev vi ju fulla och satt mest och pratade om jävligt deprimerande grejer och berättade för varandra hur fina vi var och så. En bra kväll! Jag fick dricka mjölk som hade kommit direkt från gården. En upplevelse i sig.

Idag ska jag bland annat börja läsa en bok som jag sett fram emot. Jag tänker inte berätta vilken förrän jag läst klart för jag vet att det finns en del som tycker det är kul att förstöra för mig  och avslöja slutet. Bra otrevligt, eller hur? Hur som helst så bli inte förvånade om jag har skägg och blodsprängda ögon nästa gång vi ses. Jag brukar fastna i såna här böcker!



Jag var med mormor också igår, nästan hela dagen. Hon är så bra. Den bryden känner mig precisexakt!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0