no one's gonna take me alive.

här hade vi en jättestor bild på mitt öga!

tänka sig.

Besökarrekord! jag älskar varenda en av er! Jaa! varenda EN! gosegos.
Konstig kväll. Jag har blivit tillsagd att jag borde skämmas. Jag skäms inte alls. Inte för något som hänt mellan idag och ca ett och ett halvt år tillbaka. Tiden innan dess står jag inte för. Det var inte jag. Det var julia!!

Jag finner ändå en djup tillfredsställelse med kvällen som totalt kvaddade en riktigt schysst dag. Jag fick sista ordet! Då kommer jag och tänka på denna låt som får mig att tänka på såna här tillfällen.

How can we win when fools can be kings?
Don't waste your time or time will waste you.


SEN DANSADE VI PÅ ROSKILDE -07
Muse - knights of cydonia.

prr.. prrr. så låter jag när jag myser.

Postat av: Melissa

Om du lämnade ditt förhållande så var det antagligen rätt för dig -men jag tror inte att det har med ålder att göra.. hur mycket man kämpar... jag är 24, har varit gift i snart fyra månader och utkämpar redan mitt livs match... är det värt att kämpa så kämpar man, annars så gör man inte det. Och i ditt fall så får vi anta att det inte var värt det.



Tack för din kommentar inne hos mig! Välkommen tillbaka när som!

2008-12-04 @ 04:19:06
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0