när folk inte fattar ironi.

Stötte precis på ett väldigt provoverande exempel på dålig humor.
När man först är tråkigt ironisk till exempel: "va?! finns inte tomten?! det visste inte jag! heheheh", sen svarar någon annan "hahaha visste inte du att tomten inte finns, det vet väl alla!!". Urh, jag vet inte om jag kan fortsätta för jag mår illa.
Detta händer, blev precis påmind om att alla fattar inte ironi i text. Det är inte så lätt när man inte ser ansiktsutrycken. Då ska man endast svara "jag var ironisk" och sen aldrig mer prata om saken. Men börja för fan inte FÖRKLARA att du var ironisk. det sabbar precis allt. Sabba inte ironi! Det är allt jag har! Fattar ni inte att ni förlorar rätten att leva när ni är så dumma i huvudet?! oj, vad provocerad jag blev.

Annars har jag en mycket bra dag.



Postat av: Jessica - PCT

det var inte bara en förklaring av ironi utan även ett skryt om att jag vet onödiga saker

2008-12-17 @ 14:53:14
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: EURiKA

Jessica. Amen varför skriver du DET då. Nu blev det bara mycket värre. Skryt inte.

2008-12-19 @ 12:24:04
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0