nä nu blir jag förbannad.

Upptäckte precis att min päls spytt okontrollerat mycket i min fåtölj där han annars bara ligger och gör mig sällskap. Alltså detta är förjävla äckligt. Vad i helvetet har han ätit? Har han ätit bajs?



Det som nästan stör mig mest är att min bror senast igår sa till mig att lägga en handduk i fåtöljen så att pälsen inte skulle förstöra den. Den jäveln visste när han skulle lägga in sin stöt. Eller så är det min bror som gjort det för att visa hur det kan gå. Jävla idioter.

NU: HUR FAN SKA JAG FÅ BORT DET? jag tänker inte ta det.

alternativ 1: lägger papper över det och låter det vara.
alternativ 2: sätta pälsen bredvid kaskadspyan och säga "ät upp igen hora, ät upp!!"

annars ser jag ingen annan lösning.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0