med rätt att vara dum i huvudet.

I ett par dagar så har jag irriterat mig vansinnigt mycket på att inga ljud på internet funkat. Vilket har stört mig en hel del med tanke på att större delen av mina timmar framför datorn spenderas på youtube eller andra ställen där man kollar klipp eller lyssnar på musik. Jag hade tänkt höra med pappa eller johannes om de kunde hjälpa mig för det håller liksom inte. Men ikväll tog jag saken i egna händer och efter en kort undersökning av problemet så skruvade jag upp volymen på youtube. Sen funkade det.

Teknisk support någon?

För de som undrar hur min helg har gått så har jag nog i alla fall samlat på mig 21 vuxenpoäng. bravad?
Jag får helt enkelt styra upp nästa helg. Eller varför måste det vara på helgen? Jag är arbetslös!
Jag kan supa varje dag!


Nädå.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0