lillejulafton med fin musik.

Idag är det dan före dan. Imorgon är det julafton.
Jag ser fram emot det som ett litet barn. Jag surrar lyckligt runt i huset och ställer till det för andra ena stunden och andra stunden vill jag falla i gråt av nervositet om vad jag ska få i julklapp. Fast jag vet redan att jag inte får det jag önskar mig mest just nu vilket är ett TV-spel. Det kom jag på för en vecka sen ungefär och då var nog inköpen redan så gott som klara.

Min mamma är inte så bortskämd som jag. Det enda hon önskar sig av mig är en skiva med min musik. Samma sak vill hon ha av mina andra syskon. Hon sa det nog mest för att vara snäll till johannes för han lyssnar bara på skitmusik. Any hooouw! Det ska bli ett nöje tänker jag då och stör mig lite på de fina saker jag köpte i Asien. Klart hon ska få en skiva. En skiva blandad med musik jag lyssnat på genom åren (som fortfarande går an. jag ville inte ha med en massa emomusik från den där tiden) och sånt jag lyssnar på nu. Jag är otroligt stolt såatteh. Tänkte bara att ja.. Äsch, ni får se!



Annars ska jag hålla mig borta från datorn idag. Jag ska göra köttbullar utan kött. Fatta vad jag är lycklig över min upptäckt av vegefärs som går att göra bollar över. Det jag mest blir sugen på av köttsaker. Mormors Köttbullar!! Nu kan jag göra egna som är hysteriskt goda. Om det är någon som är intresserad av receptet så lägger jag hemskt gärna ut det.

Ha en fin dan före dan kompizar! :*


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0