jag fattar fortfarande inte.

Detta blev en ganska bra dag bortsett från att min blogg fortfarande inte funkar och det börjar göra mig riktigt förbannad. Så ni kommer förmodligen inte se direkt utan om ungefär 100 år när jag redan är död. Så kommer det bli lite sådär fantomeninlägg som blir superkända. Det var ju de där inläggen som kom ut EFTER eurikas död. Sjukt konstigt och lite spökligt.

Men nu ska vi snacka om min braiga dag! Ni undrar hur jag kan säga att dagen varit bra när klockan bara är lite över tio på morgonen. JO det är för att jag var uppe i ottan idag och KIRRADE KÖRKORTET! Fan vad bra jag är alltså!

Mer var det inte med det.. kan inte tänka mig att ni är intresserade av exakt hur det gick. Det är knappt jag! Är det så att ni undrar väldigt mycket så kan nu ju göra det så svarar jag!

Hur som helst. Här är jag och james när vi leker fjortisgangsters.


moneycanpiss och myzan

Postat av: Sara

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Grattis mitt hjärta, då vet jag var fylletaxin finns när marcus inte är i tjänst

2008-12-03 @ 22:12:45
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0