jag sover länge för att jag kan.

Jag är sämst på att göra vad jag sagt. Under resan tänkte jag att jag skulle gå upp vid sju varje dag och göra det mesta av dagen. Jag skulle baka en massa, städa, laga mat och vara sådär allmänt huslig hela tiden. Jag har varit uppe vid sju 3 gånger sen jag kom hem, vilket nu är över en månad sen. En av gångerna skulle jag till läkaren, en annan var det jordbävning och så var det då den måndagen då jag skulle börja mitt nya liv då jag gick upp sju, gjorde frukost och såg på julkalendern och tänkte "ah, såhär ska mitt nya liv bli". Mitt nya liv varade i en dag.

Nu är klockan över tolv och jag har ätit frukost. Inget annat. Men faktum är att jag faktiskt sov länge med vilje idag för ikväll ska jag vara pigg och på alerten. Varför? Jo, det är dags för första dagen på mitt nya jobb. Första natten menade jag. Jävla nattklubb i ystad som ska sabba min dygnsrytm.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0