incest whore! incest whore!

Jerry Springer... Jag kan inte förklara riktigt vad det är för relation jag har till det programmet. En hatkärlek utan dess like. Jag hatar det helt vansinnigt mycket. Men ändå pirrar det lite i magen när jag ser att det är på TV:n. Precis alla som är med i det programmet är helt sjukt dumma i huvudet. De skriker och bär sig åt. Använder fula ord och har jättemycket problem. Tror det handlar lite om att man känner sig så jävla bra själv. Sådär soft, sansad, smart och bra. Och så älskar jag idioter.



Jag var bara tvungen att lägga ut en bild på vår lilla fruktskål som gör vårt TV-rum så fruktansvärt vackert. KOLLA SÅ MYCKET CLEMENTINER!!! Ibland älskar jag min mamma.

Postat av: julia

det var pappo som köpte klementinisarna!

2008-12-01 @ 21:15:52
Postat av: Stella.

Ja, det var ett superköp tycker jag! :D

2008-12-01 @ 21:28:22
URL: http://fastfrusen.bloggsida.se/
Postat av: Lotta

Haha. Du får säga åt dom att du vill ha en! Men du har iaf en härlig fruktskål.. & en snygg blogg :)

2008-12-02 @ 19:30:06
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0