idag körde jag bil.

Idag så körde jag bil själv för första gången. Varför? Jo, för jag tog körkort idag så klart. FY vad duktigt.
Julia satt och låtsades att vi blev fotade av någon mystisk stalker utanför. det blev vi inte. bara livlig fantasi.
Vad man kan konstatera med bilden är att jag är jävligt ful när jag koncentrerar mig. Usch!


Ute på landet körde vi förbi en skylt och blev tvugna att dokumentera den.
Är det inte för rolig/konstig?


På vägen tillbaka när vi körde förbi detta område igen så var där fruktansvärt mycket glador som hade samlats ca 100 meter framför skylten. Då skojade vi och sa "ja, det var de levande barnen det!"
haha tänk så skoj det hade varit! Om alla barnen vad döda och åts av rovfåglar! hahahahaha!

Postat av: Amanda

Grattis till körkortet :) Visst är det härligt att köra själv? ;)

2008-12-03 @ 20:26:29
URL: http://iomia.blogg.se/
Postat av: Melissa

När jag är ute och åker så åker jag förbi en skylt som det står "kör försiktigt, akta våra tama djur och vilda barn" den är rätt söt...

2008-12-03 @ 21:25:58
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: simon

makabert

2008-12-03 @ 21:30:05
URL: http://imonism.blogspot.com
Postat av: lolol

jag nämndes inte ens :(

2008-12-16 @ 20:54:56
Postat av: lolol

jag nämndes inte ens :((

2008-12-16 @ 20:55:59
Postat av: lolol

MEN FÖR HELVETE KAN JAG FÅ KOMMENTERA

2008-12-16 @ 20:56:45

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0