det senaste i korthet.

Ni vet i torsdags, juldagskvällen som jag på klackar skulle dansa mig igenom. Jag hade kul på förfest i världens skitigaste lägenhet, gick till golden och träffa de finaste vännerna. Klart att just det där minns jag inte mycket av för redan då, vid 8-9tiden så var jag illa ute. Den enda dans som skedde var den dansen hemåt vid 12-tiden. Klart att just då dansade jag inte så mycket utan det var på ganska vingliga ben jag ramlade hem, gråtandes, gråtandes,  för ingenting, fjortisfjortisfjortis.





Fredag var jag mycket, mycket bakfull. Jag ville dö. På riktigt denna gång.
Tog ändå tag i mitt liv och delade ut CV i malmö samt köpte mig en väst. Gyd så fin faktiskt! wantswants - megotgot! Sen åkte jag hem till min kusin och hade en rejäl tjejkväll med mat, godis, guitar hero och lite mer godis.

Lördag var jag fortfarande bakfull. Nädå. Men seg som kalops var jag. Läste en massa Harry Potter. Tyckte det var mystiskt att jag redan kände till så mycket av handligen. Misstänkte att det någon (erik) som hade berättat i förväg men insåg sedan att jag faktiskt redan läst boken. Jag har ju varit så säker på att den kom ut i somras och att jag aldrig hann läsa den innan vi reste. Men den är ju från 2007! Jag har läst den! LÖMSK BOK! Tänker läsa om den ändå. På kvällen gick jag på fest och blev alldeles lagom full.

Söndagen spenderade jag med kanske den finaste killen i världen. Jag tycker han är det i alla fall. Spelade guitar hero och spore, åt chips och gick i skogen. Kan en söndag bli mer perfekt?




Så kom vi till idag. Jag har kört bil ungefär hela dagen. Jag och ett par gosiga vänner tog en roadtrip över bron för att inhandla lite förtäring till nyår. Vi körde fel hela tiden. Jag blev lite förbannad ibland. Att köra fel och känna mig vilsen gör mig jävligt förbannad. Fast vi löste såklart det så nu känner jag att jag har nyår i min ficka. Oh, det ska bli rekordeligt.

Undrar varför jag skrev att det skulle bli i korthet när jag visste att det inte skulle bli det..


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0