bottenlös tristess.

Tänk att det kan vara så roligt att kolla igenom gamla bilder!
På tiden denna bild togs var det mycket möjligt att jag gick ut mitt i natten.

här är lite emobilder på mig och julia. cut-cut

haha ceberal parantes
undrar om ni verkligen hade lika kul som jag åt det här.. Jag har verkligen skrattat så jag gråtit. Nästan i alla fall. Den kvällen tog vi ca 180 bilder på oss. Sen sov man gott. Helt slut i huvudet efter allt skakande.

Ibland tar vi bilder som man kan ha som cover på vårt debutalbum med vårt påhittade band.

Här hade vi minsann gått ut i natten.

Och ibland tar vi nakenbilder på varandra också.

Postat av: julia

den sista "skakbilden" är fascinerande, på många vis! ^^ mumssyster!

2008-12-10 @ 17:08:43
Postat av: sandra

jag blir fascinerad!

2008-12-10 @ 19:15:47
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/sandraberg/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0