garderobshora.

Ni vet att jag för ett par veckor sen var ute och drack en del tequila. Samma kväll som jag hade en jobbintervju på nattklubben.. Ja just den kvällen. Jag stod lutad över hela baren med tio tequila i magen och sa att jag ville jobba där! Av ren trötthet så tog de mitt namn och nummer och sa att att de skulle höra av sig om de skulle behöva någon hjälp någongång.
Haha, det var kul! Dagen efter kände jag mig så jävla pinsam och dum och bestämde mig för att aldrig mår gå dit. Men efter ett samtal fick jag reda på att jag var tvungen att gå dit. Alltså om jag ska fixa mitt NYA JOBB. Jag gjorde nog ett  för jävla gott intryck med mina raggsockor och dimmiga blick. Jag fick jobb!

Ja, jag vet.. det är ganska sjukt. Men då vet jag det. Så drar jag tio tequila inför nästa jobbintervju också.
Jag menar.. Varför ändra på ett vinnande koncept?




Postat av: Stefan W

Det är väldigt många som ber om det.. Hehe.. Just nu gör jag ingen blogg-design till någon Gratis.. Jag har inte riktigt tid elelr lust för det just nu. Men chansen kommer att komma! Jag kommer nog börja hjälpa folk efter nyår eller så..



Fortsätt gärna besök min blogg ! :)

2008-12-12 @ 11:40:19
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Stefan W

HEhe.. nu föreslog jag inte att du skulle betala för det.. Bara att om jag skulle göra någon design åt någon så skulle jag inte göra det gratis :D

2008-12-12 @ 12:07:48
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Äsch... jag menar bara att i nuläget vill jag inte göra en design åt någon men om jag hade velat det hade jag tagit betalt. :P



Det ser väl bara bra ut!

2008-12-12 @ 12:21:50
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0