ett av samhällets slödder

Så, nu har jag sökt en massa jobb. Nu är det bara att vänta. Och vänta.

På vägen hem så köpte jag bara biljett till skurup istället för hela vägen hem. Det är ungefär halvvägs. Efter skurup satt jag och kände mig som en outlaw. Jag var stark. Jag var tuff. Jag satt utanför samhällets väggar och smidde vidriga planer på hur jag skulle skita i resten av reglerna. Fuck the laws!!

Nej, jag satt och låtsades att jag sov hela vägen med jackan uppdagen över huvudet. Om jag inte ser någon så kan ingen se mig heller. Fruktansvärt nervöst. Men jag fixade det. Gick hem utan att röra vid marken. Det var adrenalin jag gick på.

Annars var det en mycket kall, varm och fin dag.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0