en spännande dag.

När jag var inne på mitt rum precis så kom jag ihåg att jag tappat ner en klämma på golvet igår och tänkte att det var bäst att jag tog upp den direkt så jag inte glömde det och blev av med den. Men den var borta och jag fattade ingenting. Så jag lade mig på knä och tittade i springorna i golvet och där låg den minsann! och en till minsann! Helt plötsligt var en vild jakt på klämmor igång på mitt golv. Den varade dock bara ca 5 minuter och på den tiden hann jag fiska upp över tio klämmor som legat i mina golvspringor. 12 klämmor! Jag överdriver inte ens! Det måste vara rekord.

Inte konstigt jag måste köpa klämmor precis hela jävla tiden.

Jag är dock lite exalterad över detta! Vad mer kan man finna i mina golvspringor?! riktigt spännande.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0