en sockerbagare! hon bor inte här.

Nu har jag och marioni bakat cupcakes och det var fan sista gången jag gör det. Det blir aldrig bra. Sist vi skulle göra det så blev frostingen jätteäcklig och denna gång blev frostingen helt lös så den bara ville rinna över hela muffinsen istället. Några citat från vårat inferno av skräck."stoppa deeen!" och "ta med skeden, TA MED SKEDEN!". Jag hatar cupcakes.

Nej, det gör jag inte jag sålänge jag slipper baka dem själv.



Såhär skulle de se ut. Gud så gott det ser ut. Vår frosting ser ut som grötbajs. Sista gången. Hör ni det.

Men om ni skulle vilja prova på receptet så hittar ni det här: grötbajs-muffins med smak av mariannechoklad.

Postat av: marioni

nej nej nej! inte sista gången! men nästa gång är jag kapellmästare i bak-köket. okej. så får du skära löken som du vill, och jag bossar när vi ska baka. okej. inget gröt-bajs, det var faktiskt ganska gott!

2008-12-21 @ 13:11:13
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0