en riktig rebell.

Jag har suktat hela kvällen efter mammas lussebullar som ligger i frysen men det är sagt att "nej minsann, sötsaker ska vi hålla till helgen."

Men jag tog en ändå. Vem skulle stoppa mig? Ingen kunde stoppa mig. Jag värmde den extra länge i micron också så den blev sådär härligt degig också. Sen tog jag en tugga på vägen in till rummet. Så sugen var jag. En rejäl tugga. Varför? För att jag kan.



Tog mig inte ens tid åt att ta en ordentlig bild utan tog bara en som blev suddig. Vadådå? vad ska ni göra?
Nu är bullen i magen. Förutom det som sitter mellan tänderna. Där i hålorna det blir när visdomständer växer ut. Det kommer hålla mig fullt sysselsatt i åtminstone en halvtimme. Varför? Det ska ni skita i.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0