egentligen kan jag redigera.

I förra inlägget skrev jag "träffa" istället för "träffade". Jag hade kunnat redigera det lite snabbt så hade det inte varit någon fara med det hela. Men då hade jag gått miste om detta utomordentliga tillfälle att klaga. Något jag nämnligen hatar våldsamt mycket är när folk skriver såna uppenbara grammatiska fel. Stör mig lika mycket varje gång. Inte minst vid särskrivningar eller när man skriver precis som man pratar som en sjuåring. "igår träffa ja min vän, vi baka och laga mat. jätte kul!"

Sen kan man göra fel ibland. Det är lite mer okej. I alla fall när jag gör det.
När andra gör det blir jag lika förbannad varje gång! SÄR SKRIV INTE!

Postat av: Anonym

Kan inte du vara snäll och sluta skriva "nämNligen" då också, när det faktiskt heter nämligen.

2008-12-31 @ 12:35:37
Postat av: Eurika

Förlåt.

Men jag är rädd att det kommer ta ett tag innan jag slutar med det för att jag är så dum i huvudet.

2009-01-01 @ 22:50:58
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0