du är fortfarande ful även om du är full.

Oj vad jag har jobbat idag! Hade för mig att jag slutade på Tingvalla för jag avskydde tiderna så mycket. Därför var det rätt ironiskt att mitt nya jobb också är på nattklubb. Men under kvällen kom jag ihåg min största anledning till att jag slutade. Fulla människor. Fan vad odrägligt det är. Vidrigast är de fulla killarna som tror att jag gillar dem. Ett exempel:

Full/ful människa - Haaallå. (det är nu han kollar djupt in i mina ögon och tror att jag tänker samma sak)
Jag - Hej. (tänker inte alls samma sak)
F - Vet du om att du är jävligt snygg.
J - Jaha, ja.. tack. (vänder mig om och hoppas att han fattar vinken, men han står kvar)
F - Vadå? Vad är det med dig?
J - Jag jobbar såatteh.
F - Stannar du sen eller?
J - Va?
F - Ja, stannar här och väntar på mig!
J - Nej, verkligen inte.
F - Va?
J - Nej.
F - Vadå? är det för att du är rädd eller?
J - Ja, ja.. så är det. det är för att jag är rädd.
F - För att du inte ska kunna ta det jag har..
J - Japp, precis så är det.
F - hehehehe.

Ja, slutet var så pinsamt. Han gick självgott därifrån utan att alls ha fattat sarkasmen som min röst dröp av. Ingen kul punch line. Bara tråkigt, odrägligt och vidrigt. Jag hatar honom och alla andra fulla människor.

Nu har jag i alla fall fått i mig lite fyllemat och klockan närmar sig 5. Jo, fyllemat för när man är så trött så känner jag mig full. Rätt skönt. Jag hatar inte mig för det.

Postat av: N

Hur fick du jobb på nattklubb? :)

2008-12-20 @ 16:35:06
URL: http://www.joinmydance.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0