det är så att man vill gråta.

Vad är det med mig?

Titanic går på TV:n ikväll och jag tittar inte ens. Jag sitter bara och lyssnar lite till musiken som hörs igenom väggarna och jag känner bara för att gråta hejdlöst och tänka på "No Jack! Come back! I'll never forget you Jack!". Jag gör verkligen det.

Försökte till och med precis lite med att utbrista i gråt innan, till tonerna av "my heart will go on". Men det blev inte riktigt bra utan mest ett "buhu!" och så kom det en tår. Försökte även det med att sitta med munnen öppen och gråta ut all luft. Men det slutade med att jag fick ont i huvudet av syrebrist och resultatet blev det samma. Ingen gråt.

Frustrerande. Räcker med att jag tänker låttiteln till "my heart will go on" så kommer en snyft. Men mer än så blir det inte. Inget uttömmande tjejgråt för mig ikväll inte.



Här hade jag hackat en jävla massa lök på mitt förra jobb.
Annars kan jag ju alltid gråta över hur stor min näsa ser ut på denna bild.
Näe.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0