det är jag som är döden.

Inatt drömde jag att jag drack flera liter av allt möjligt. Flera liter mjölk! Letade i mörka gränder efter en flaska läsk. Drack upp vattnet för mina kompisar osvosv. Ja, ni vet när bakfyllan tränger in i drömmarna helt enkelt. Då vill man inte vakna.

När man väl gör det så finns det ingen chans i hela världen att man vill resa sig men man undrar ändå om det inte är döden som kommer snart om man inte får i sig något att dricka. Så man ligger där och känner sig undernärd och skriker hest "vatten! vatten!". Ingen kommer. Du inser att döden kommer komma i vilket fall som helst. Antingen ligger du kvar och dör av törst eller så reser du dig och dör av huvudvärken.

Jag lyckades resa mig. Sen dess har jag hunnit dricka:
* 2 stora glas mjölk
* 2 stora glas juice
* 1 väldigt stort glas oboy
* 1 stort glas vatten.
= ca 2,5 liter vätska på mindre än en timme.
Inte illa pinkat. som jag alltid säger.

Bra kväll.
jag är törstig igen.

Postat av: jejje

Haha... som sagt, inte illa pinkat :P

2008-12-07 @ 17:44:14
URL: http://litemer.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0