dagens spesjalare.

De som undrar om det går att göra varma mackor med frukostbullar behöver inte det mer. Jag har testat och det kan man. Klart, det blir ju inte varma mackor utan varm bulle. Men det funkar alldeles utmärkt.



Ingredienser:
* bredbar fetaost (peppar och vitlökssmak)
* vanlig ost
* bulle
* pesto
* soltorkade tomater
* oregano (så tror man lite att det är pizza)
* och ketchup.


Postat av: Christine

DU! det tycker jag verkligen att vi ska!

Anna L ville ju föresten ha familjefest snart, så fint!

2008-12-08 @ 15:40:57
URL: http://qusans.blogg.se/
Postat av: Philip

En sån grej som ketchup, förstör inte det lite hela grejen?

2008-12-08 @ 19:22:03

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0