bildbevis på fredagen.

Det började med rosévin och MGMT i mitt lilla rum. Så här var mitt humör:


Och även mina vänner var på topphumör! Fastän de ser ut att vilja åka hem här.


En annan av mina läsare, Qu, hade ett nytt förslag på hur man kunde ha på sig pälsen.
Ganska fint, tycker jag.


I den påhittade pratbubblan nedan kan man fylla i "atscho!" eller "fnezz!".
Inget av det är särskilt kul så det kvittar vad du väljer.
Men tåget var kul!


Där satt vi och bekände vår kärlek till varandra, i vanlig ordning.


Två av tomelillas bästa bloggare ska ha bloggträff på B&B någongång.
Välkomna. /Eurika och
Mariao
Det bestämde vi då. Det var en bra idé tills vi blev nyktra.


Tokig bild! De är så tokiga!!!


Och en avslutande bild på en butter qusingen. gosenuttenos


En sväng på Golden, fick en öl som jag gav vidare för jag gillar faktiskt inte öl. Bara ibland.
Sen var det inte mycket mer med den kvällen för jag var en sån fantastisk syster som följde med Julia hem när hon inte fick komma in på nattklubb. Lilla babyn. pusspuss.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0