vart tog vecka 47 vägen?

Lite ironiskt är det att jag skriver att jag ska installera sims och sen helt glömmer bort omvärlden. Så blir det alltid! Hade ju tenta förra veckan, så jag har inte haft så mycket skola sen dess för nya delkursen börjar lite långsamt så jag har haft massor av tid. Min vecka har alltså i prinicip bestått av Sims, Lucy, Lukas och clementiner. Gött! När Jens kommit hem från jobb och frågat hur min dag har varit så har ett typiskt svar blivit "Jaa, jag byggde klart ett hus, hade 'myspys' och skaffade barn, idag så blev han rockstjärna och hon lärde sig nästan alla rätter direkt." Jag vet inte vad som är värst, att jag pratar på det viset eller att Jens inte ens lyfter på ögonbrynen längre utan istället nickar intresserat. Tror inte ett dugg på att han är intresserad egentligen men såna lögner uppmuntrar jag!

Klarade tentan förresten!!!! tackar som frågar.

I fredags hade vi förfest som kändes superlyckad, jag skrattade i alla fall hela tiden och alla andra såg ut att ha roligt också. Jens var helt i eld och lågor, sprang runt och skrek WOHO hela kvällen. Lite fint och lite irriterande! Senare så gick vi i snökaoset till Golden, som är mitt gängs absolut kärleks-hak. Det är kanske inte någon fin bar, alls, rent av ganska sunkig. Men man träffar alltid folk man känner och personalen är fantastisk. Jens är dessutom stammis deluxe där! "TJENA JEEENS" ropar de när han kommer och allt är så hjärtligt, "TJENA ERIKAAA!" Brukar jag då ropa till mig själv då och skratta jättehögt. Det går alltså aldrig hem att göra så. Supertrevligt hade vi i alla fall, satt och shottade med ett supertrevligt par vi träffade. Mycket dum idé.

Igår satt ågren vid min sida hela dagen och retade mina kräkreflexer. Beställde från MAX och tyckte ofantligt synd om så någon dubstep blev det inte för mig. Mycket tråkigt, men kanske rätt bra med tanke på att jag ska till Köpenhamn idag och se bästa bandet på jorden, Mew.

Nu är det ju faktiskt första advent idag så jag ska städa och julpynta tänkte jag, när jag får orken till att resa mig ur sängen.


GosiLucy.


Tänk om man såg ut såhär alltid?


Marias bild sen i fredags, lägger ut fler sen!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0