"stissa" finns inte med på NE

Såhär känner jag mig idag, som en i den här videon. På gott och ont förstås, roligare än att känna sig så orkeslös som jag gjort de senaste dagarna men när inget kul är på gång, så att man sitter "still" och känner sig sådär, så kan man lätt ta mig för med ett ADHD-barn. Det är lite jobbigt.



Jag tror dock att jag har botmedel för denna stissighet och det är inte något godare än någon annan medicin - Motion. Åh fyyy, vad jag inte känner för det men det är nog faktiskt det enda som hjälper som inte är receptbelagt. Måste bara få rumpan ur soffan så... Ska det nog gå...

På tal om det så håller äntligen på och fixa Sims 3! Nog det absolut dummaste jag kan göra två veckor innan tentan men.. Här är vi nu! Kan ju spela lite grann bara?


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0