Soft kitty, warm kitty, little ball of fur. happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr.

Är ensam hemma med kisarna och lyssnar på Sophie Zelmani och mår bra. Hon gör den härligaste musiken jag vet. Passar bra när man har världens mysigaste med tråkigt väder utanför och två små pälsbollar bredvid sig. Fast vi saknar Jens som är på jobbet och undrar vem det är som lurat i alla andra att det är lördag när det faktiskt ÄR söndag!


Det här albumet är mitt favoritalbum med henne. Javisst, det är ett samlingsalbum men fick det i present för fem år sedan och har lugnat mig genom många tonårskaoskvällar. Hon lyckas blanda sorgligt med glatt och hoppfullt, på något vis. Passar bäst när det regnar eller är mörkt ute. Helst båda.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0