hej tisdagen!

Nu får det vara färdigt med kaffedrickandet. Dags att sätta sig på psykeln och ta sig till 3-butiken för femte gången iår och lämna in mobilen. Förstår inte alls vad det svarta fåret pratar om i reklamen för han Sony Ericsson är inte alls så jävla trevlig som alla säger. Känner mer att han är som den där plidan som skaver mellan skinkorna. Sen bär det iväg mot värnhem där jag ska plugga ett par timmar innan Sara kommer in till Malmö! Hon har varit i möjligheternas stater i över ett år så vi har lite att ta igen. Pirrar lite i min mage faktiskt!

 

 

Nu kände jag dock plötsligt ett behov av att klargöra att jag ej har någon plida mellan skinkorna. Hade jag haft det så hade ni vetat det för längesen.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0