vi har de finaste kattungarna i världen!

Nu kan jag berätta vad det är som har väntat! Vågade inte riktigt själv tro att det var sant innan och ville inte skriva något som sen inte skulle hända men nu har det hänt! Idag klockan tre så satte vi oss i bilen och körde mot Lund där vi skulle titta på något fint, som jag sagt. Detta var det fina vi skulle titta på:



Till vänster har du en pojke, som vi inte vet vad han ska heta än. Funderar på Sune, eller Sam. Och till höger har ni Lucy!

Väl hemma så tassade de först omkring lite överallt och nosade rundor men det dröjde inte länge förrän de hittade något att leka med. Efter en två timmat hittade vi Lucy såhär. Jag dog av kärlek.

Sötpojken

Sen kom flickan upp i soffan. Kan ha dragit fram henne då jag absolut inte kunde motstå henne längre.

Fast det verkade inte hon ha något problem med.

Full rulle igen!


Det är verkligen helt sjukt vad snabbt de verkar ha kommit till rätta, nu leker de bredvid mig i soffan och verkar ha the time of their life. Kunde inte bli bättre än såhär. Superlekfulla samtidigt som de vips kan förvandlas till spinnmaskiner.

Underbarast är hur roligt de har med varandra




Kunde inte bli en bättre första dag med dem. Så goa de är!  Detta kommer att vara så himla härligt!

Postat av: christine

åh, jag dog lite! fyfan va söta.

2010-11-13 @ 00:05:22
URL: http://qusans.blogg.se/
Postat av: maria

DÖR!!

2010-11-14 @ 17:25:34
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0