dör så mycket jag vill att det ska bli imorgon.

Min dag började med frukost med Maria, något som börjar likna vid en alldeles fantastisk tradition, för att sen ha bestått av ett par timmars väldigt oeffektivt plugg hos Josefin. Känns i alla fall skönt att vi är tre om att absolut inte orka, så känner man sig inte helt värdelös. Det är ändå nästan en hel vecka kvar till tentan och i vanliga fall hade jag börjat plugga om sisodär tre dagar. Jag är verkligen inte bra på att koncentrera mig när jag inte behöver det. Speciellt inte när jag behöver det heller. Det finns ju så mycket roligare saker att ägna sig åt, som att köpa färg och äta glass! Vilket jag gjort sen jag slutade plugga och nu återstår det att måla ett litet hus som jag har byggt och göra fint. Kanske städa också. Eller det är bättre att jag säger att jag ska plugga för då kommer jag definitivt få allt annat gjort.

Imorgon ska vi till Lund och titta på något fint. Vågar inte säga vad fall det inte blir något, blir så jobbigt annars. Åh, vad jag längtar!! Imorgon kommer förhoppningsvis att ändra mitt liv!! Haha hatar sånt, när folk skriver att de ska göra något kul fast vägrar berätta vad det är. Hur störigt?

James!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0