bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.

Hörrni! Glöm verkligen det här med att du ska resa dig direkt när du blir nedslagen. Det känns kanske inte så bra att ligga på marken och vänta på fler slag men du har minsann ett perspektiv som du aldrig får när du är uppe och står.

Ställ dig inte upp förrän du vet hur du ska slå tillbaka, annars är risken rätt stor att du blir nedslagen igen.

Kanske lite flummigt, det också, men visst har jag rätt?

Hade en skitvecka förra veckan och en identitetskris utom denna värld men har kommit fram till så mycket bra grejer som jag kommer ha med mig för livet. Nu, en vecka senare, så är jag tusen gånger gladare än innan jag fick ansiktet nedtryckt i leran. Sen att det var jag själv som snubblade mer än att någon tryckte ner det, är ju en annan sak.

"If thoughts can do that to water, imagine what thoughts can do to us."



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0