ansiktsmaskerar mig.

När man är ensam hemma kan man även passa på att kleta in fejjan med lermask. Ja, det är klart att man kan ha det även när ens bättre hälft är hemma men som jag förstått det så är det väl inget som får det att rycka i brallan precis. Lite sexig mystik får man man ju ha kvar även efter man släppt sin första prutt i varandras sällskap. 

Detta är då en chokladlermask alltså. Luktar riktig julkalenderschoklad, smakar inte alls som choklad och det ser verkligen ut som bajs! Moget! Tänker ni nu men faktiskt - Blev så jäkla illa till mods när jag tryckte ut en klick och började kleta in det, kunde alltså inte släppa tanken på att det var bajs som jag smorde in min nuna med.  Annars rekommenderar jag den starkt!


'


Nu kan jag inte göra så mer för nu har den stelnat. Undrar om det är såhär det känns med jättemycket botox?


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0