en macka med extra mycket sommar på tack!

Idag är det fredag igen minsann! Den här fredagen har jag sett fram emot hela den här veckan men när den väl kom kändes det mest lite snopet faktiskt. Har varit och lunchat med Jennica på Vege-Gården som förövrigt fortfarande är bäst och man blir så mätt att man vill dö. Sen hittade jag en ny second hand-butik som jag inte ens kommer ihåg namnet på men som ligger vid hansa där jag hittade massa fint som en kjol och en tröja som jag har på mig nu helt utan anledning och så köpte jag en jeansväst som jag inte kan knäppa och ett pråligt linne. Ja, man kan säga att jag gick loss lite där inne! Mina andra ärenden var att köpa joggingskor då jag och Linnea bestämt oss för att ta tag i våra liv. Det gick sådär, kändes inte alls bra så jag fick helt enkelt skita i det.

Nu är jag i alla fall hemma och har städat och målat naglarna till The Cure. Kvällen känns oviss och jag hatar det. Jag hatar att det är dåligt väder och jag hatar att min bästa vän inte är här. Kan inte bara sitta inne en kväll till, jag går i tusen bitar!


snälla ge mig en fin vårdag med mina fina vänner, ingenting annat det kostar för mycket.


Postat av: maria

puss hjärtat

2010-03-13 @ 13:18:05
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0