warmth

Har vaknat på helt fel sida idag och känner mig lite förbannad på ungefär allt. Ville bara få det sagt och bjuda på lite fina bilder på mina fina katter. Jaaa, jag vet att ni inte älskar dem lika mycket som jag gör och därför inte är intresserade av en miljon kattbilder men vafan sluta var så jävla missunnsamma! Okej, ta inte det där personligt. Sa ju att jag är på uselt humör.



 

Jaja, ska kanske gå och lägga mig igen så att jag kan vakna på rätt sida istället?


Postat av: Lina

haha, TACK! Om man nu ska vara sån så vägar jag Mindre än innan jag blev gravid, det är ren o skär vilja om man ska vara "tjock" eller inte efter en graviditet :) Melker blev förälskad i din blogg, i hans värld finns det ingen bättre än katter så när vi spana in din blogg sa han "katt katt katt KAAATT!!!"

2010-12-30 @ 13:13:30
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0