sjukast.

Jens förkylning har attackerat mig med full kraft. Gött. Nyser i princip hela tiden och när jag inte gör det så vill jag nysa mer än allt annat i världen. Har bara varit inne i tre dagar och känt mig urkass, vilket verkligen är dåligt då det varit helg och idag hade jag ändå varit ledig. Varför kan man inte vara sjuk när något tråkigt händer i alla fall? Jag har i alla fall trotsat min sjukdom idag och har varit ute och fixat lite ärenden, rensat avlopp och rengjort bakom badkaret, sorterat papper och ringt viktiga samtal. Det var inte så smart för nu känns det som att jag fått en slägga i ansiktet och allt känns svårt.

Nu har jag i alla fall blivit bortskämd med spagetti och vegefärssås efter ett långt bad. Jahaa, hade inte mer att säga om det. Ska visa katternas nya klätterställning sen när jag orkat få in bilderna. Är säker på att ni nästan dör av nyfikenhet?


PussLukas.

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0