nu har helgen v.48 tagit slut.

Kort sammanfattning av förra veckan så att man kan samla sig lite: Trotsade magsmärtan för att se Harry Potter och Dödsrelikerna i tisdags och jag är fantastiskt nöjd med den. Trodde att man skulle sitta och störa ihjäl sig, inbiten HP-lover som man är, men jag tyckte verkligen att de fick med det bästa och gjorde det riktigt bra. 

onsdagen, som även var första December, var jag hemma hos Anna K och spelade Sims 3 i ca 9 timmar vilket är okej om man är två som sitter och spelar. Kändes väldigt skönt att få rättfärdigat det jag hade gjort ändå.

Torsdag var ointressant, hade ont i magen och tyckte synd om.

Fredagen besökte jag läkaren, var i skolan och hade laboration och sen var det meningen att jag skulle få besök av mina högstadiebästisar men det sabbade snön. Jag och Jens gjorde tacos istället och vid åtta-snåret plufsade jag mot en inflyttningsfest hos en klasskompis. Först gick jag irriterande nog fel, vilket egentligen bara är kul för det handlade inte om att jag var vilse utan att jag blir så inne i mina tankar att jag helt enkelt gick på fel håll. Tokigt. Väl där hade jag verkligen superkul!

Lördagen åkte vi till Jens föräldrar och åt storfrukost för att sen stanna där och mysbaka hela dagen fram till middagen bestående av saltfisk. Hu! var min första reaktion men ojoj vad gott det var!

Nu har vi bara igår kvar, söndagen. Den spenderades på soffan med Pirates of the Caribbean-triologin och supergod bolognese på allt som blev över från tacosen.

Några frågor på det?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0