katträd.

1998 var jag väldigt ekonomisk av mig. Jag fick nämligen ett såntdär rör som man samlar pengar i! Ett för en-kronor, ett för femmor och ett för tior. Sen dess har jag sparat lite då och då och har lyckats skrapa ihop två tusen! Detta tyckte jag ju var megamycket när jag var liten men med åren har två tusen blivit lite, mjä - who cares? Men jag har ändå inte spenderat dem för det känns liksom som att man måste göra något speciellt för pengar man har sparat sen man var nio år. Annars känns det som att man vanärar nioåringen som skulle göra något fantastiskt för pengarna hon sparade på.

Nu har jag spenderat dem på något jag vet kommer komma till så mycket glädje. Ja, välgörenhet eller så hade kanske varit snäppet vassare men vafan, det här är våra barn. Hur mycket det faktiskt kostade vågar jag inte säga. Bara att det var värt det!





Haha skoj! Tjänar säkert på det i längden med tanke på hur mycket möbler som inte kommer att gå isönder.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0